6
juni
juni
CBS De Weerklank opnieuw van de partij bij de Biwanto! 🥾
Vandaag liep een enthousiast team van CBS De Weerklank mee met de 70e editie van de Biwanto. Ouders en kinderen uit groep 1 t/m 8 genoten samen van een wandeltocht van 8 kilometer door de natuur rondom de Binnenmaas.
Met veel sportiviteit, gezelligheid en doorzettingsvermogen bracht iedereen de route succesvol ten einde. 

Wat was het een leuke dag. Op naar volgend jaar! 